gomena uguu~

2009-11-29 @ 22:15:07

heh aja jag skrev ju inge i fredags och lördags för att jag var så jävla trött >< heh aja i fredags var jag sjuk och då låg jag hemma och såv i typ 4 timmar till heh aja sen så var jag abel to find som seriers >< heh aja jag har redan sett klart en heh den heter queens blade så jävla bra men jag ska vänta tills season 2 är klar sedan blir det den haha aja sen så har jag börjat på special A ^^ ser den nu är lite över hälften hah och på blood+ aa jag har inte sett den på två dar heh för att den är så lång men den är jätte bra >< ^^ heh aja men i lördags så gjorde jag lite franska heh (bara en timme) sen så åkte vi till oba-san och oji-san (farmor och farfar) pust liksom heh jag satt bara och läste lite och då blev jag nöstan klar med blech bok 6 heh vill dröjja ut det heh aja sen min nya
hime ai ^^ yay komm framm 2 kappitel ^^ haha aja sen idag så har jag sett anime till 13:00 sen träna en timme sedan en timme franska after that anime again >< etc... heh aja det var typ idag heh skrev inte förut för att det skulle bara bli små inlägg >< hehe aja men nu ska jag se på mer anime och sedan OMG kom på det nu har still inte tittat på inuyasha OMFK i have just got caried away >< (stavningggggggggggg?????) heh aja men jag får vell se om ett tag då ^^ haha aja JANE

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback