hajjojjjjjjjj!!!

2009-11-15 @ 23:37:11

hehe aja jag har typ gjort massa läxor idag haha och det var tråkigt hehe aja jag har sett på gokusen season 1 klart haha har nyss börjar på season 2 omg nu är det en ny klass och dem är ennu värre hehe aja jag såg ju bara på en ep idag av kanon hehe jag kommer inte komma någon stans med den serien haha men vi får vell se vad som händer haha effter season 3 hoppar att det inte blir en season 4 >< hehe jag orkar inte mer haha episoderna är ju typ 45 min långa det är lite mkt hehe aja men det värsta är att dem sätter alla värstingar i en enda klass asso det är ju 3-D haha aja jag glömde lägga up två videos igår haha aja nu kommer dem iaf hehe

haha reita kastar sin bas upp i luften och fångar den jag vill bara säga reita temae sugoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

haha gazette-go to hell

haha jane imorgon så kommer veckans planering ååå nu måste jag äta upp min yogurt och titta på gokusen 2

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback