heh hej

2009-11-05 @ 23:17:14

halloooooooo omg my back hurts haha
aja jag vakna NO SHIT haha aja jág fixa mig och så haha och sedan skola vänta i 7 min på att mich skulle komma hon gick -.- omg haha aja och sen var det lektioner och juste mich fylle år grattis ett år närmare döden haha aja vi hade ju roligt haha och vi dansa på id:n haha det var så skojj första gången det var skojj haha första dansen så ställe man sig på led och sen så var det ba med fötterna höger höger vänster vänster fram bak fram fram fram hahaha det blev ovavgjort imällar killarna och tjejjerna haha och sen var det en till haha man stod tre och tre och sen ba dansa asso orka den den var ba så jobbig haha aja och när jag komm hem juste no:n var inställd så haha aja jag kom hem och så sätte jag på datan och den ba stängde av sig hela tiden omg jag va gaSMOCK i skärmen för den gjorde det runt 17 gr haha idag liksom hehe jag lista ut vad det var ''överhettad'' haha nu ska jag sitta på gålvet istället haha men ska bygga ett bord till sängen som jag kan ha datan på haha aja men jag han typ 3 ep ranma -.- fan haha aja har plattat håret och sen så kommer en manga bild som jag rita idag haha fun fun så den blir fin haha aja det är en dåligt ritad bild på ruki och reita haha

haha jag ritar alldrig fötter haha så cp aja den blev väll sådär haha aja jag har sett i taket lyser stjärnorna haha den är bra men jag började inte gråta denna gång haha aja och jag sket i lexorna haha får hitta på en ursäkt haha men natti natti okej måste bara säga en sak = freeka out på ranma RANMA NO BAKAAAAAAAAAA!!!!

haha JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback