hej hej

2009-11-17 @ 23:08:19

tjobrais haha idag så börja dagen med att jag vakna en kvart innan klockan ringde hehe men jag såv en kvart över haha jag hade min gråa långa tröjja på mig idag met tights och värmisar haha aja men jag hade jakan tröjjan med mig också haha den satte jag på mig på eng lektionen för att det blev för kallt hehe aja vi hade lunch hah det var fisk och nu ska jag ber ätte en sak heummmm er uppmärksamhet jag är ALÄRGISK mot fisk jag spyr runt 3-6 gr av det och mår illa hehe aja vi tog sprutan på so:n hehe och det gjorde ont för mig för att jag spände armen innan ajjjjjjjjjjjjjj hehe hon fråga vad jag har gjort med håret hon tyckte att det var extra snyggt idag >< hehe aja jag harfortfarande ont haha det är för att jag skriver och andvändet just dem muskterna haha aja på no:n så redovisa några och sen så läste Linèea haha det handla om en blind tjej haha och bryan lyste på typ alla med en rödlampa hehe det sog roligt ut för linèea märkte inget och nadja ba WTF bryan hehe aja jag åkte sedan hem och satte mig vid datan haha mina lurar vägrar ta upp ljud så fan -.- hehe aja jag har tittat på lite gokusen men dem två sista två episoderna funkar inte men får vell klara av det med att skita i dem och titta på season 3 sedan haha aja men just nu så blir det kanon yay hehe och jag har ju gjort läxorna också haha kommer inte ihåg ett dugg om franskan men mo ikka heh >< hehe aja nu kommer veckans bild som jag tog ikväll inte så fim men det är vårat nya gräs som växer yay haha aja men det var lite grusigt där jag tog det hehe

heh aja här är den haha

men just nu så JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback