heloo

2009-11-10 @ 23:33:20

hej hej haha dagen började med matte och jag jobba mkt haha och det var jätte tråkigt och det var typ bara långa raster idag haha och effter så var det franska och eng haha fan vad tråkigt och på båda lektionerna så jobbade jag aktivt och jag fick jätte bra bedömmningar på skolia yay haha och sedan lunch noooooo världens äkligaste kunch haha bläää det gick inte ens att beskriva haha sen värsta sugio rasten och sen so och no haha jag jobbar med japan som vanligt i so:n haha som i 6:an också men nu ska jag skriva annorlundare fakta haha och så och jag ba hela tiden eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeto haha har typ börjat säga det offtare haha och på no:n så var det ju bara läsa och skriva hehe  och sen var det bara att gå hem haha och då tittade jag klart på ranma haha och första ova sesongen haha men det är något fel på animefreak idag så jag får de på dem andra två sesongerna imorgon + filmen haha och nu har jag börjat med två nya serier haha en matreal arts manga och en alchemist manga båd a är jätte bra ena är som rurouni kenshin nästan samma stil hehe och den andra är från samma ritare och författare som rurouni kenshin haha men nu handlar det om nutiden haha aja nu kommer veckans bild en bild som jag tog i sommras på en blomma haha ganska fin men lite suddig var så god

sådär haha JANE!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback