hojj hojj i stugan ><

2009-11-24 @ 23:23:27

hej idag så vakna jag och jag ba omg jag hinner inte äta så åt inte för ens lunch och då var det fisk och  då åt jag lite morötter och en potatis mm :S aja vi hade jätte kul på rasten vi gick ut och snacka om roliga saker så vi nästan höll på att trilla omkull heh sen så gick vi runt lite sedan var det bibblan noooooo aja sen var det några tråkiga lektioner >< och sen så gick jag och helle hem ^^ vi satt hos henne och diskutera personers utseende haha fett kul och helle ska skaffa en ny stil och... vad fan hur säger man det aja skit i det jag hade jätte roligt idag........ (bara med mina kompisar) omg fick nyss 600 kr yay änteligen mina skulder betalda och nu kommer månads pengen tillbaka ^^ haha men har fort farande 1200 kr kvar att betala för mitt snygga ritbord den blev sänkt super mkt för pappa köppte det från jobbet ^^ haha aja jag ändrade igen jag tar v-bilden nu istället och manga bilden sen och orkade inte titta på inuyasha så ser den imorgon JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback