horr horr

2009-11-25 @ 23:29:05

haha horr horr är tydligen nadias nya ord ^^ haha låter roligt tkr jag aja jag vakna i morse och när jag hade fixat mig klart så var det bara 10 min kvar tills vi börjag så jag cyklade heh aja jag kom fram 5 min innan heh och då satte jag mig vid nadia ^^ ~horr horr heh aja sen var det franska och träna bara enkelt på franskan 1 gång så hoppar iaf över 17 som vanligt hehe brukar alltid på runt 17-20 ju men sisstone så är det bara 20/20 :S heh aja sen var det musik och då gick vi till ica för vi hade håltimme yay och jag köppte choko >< tänkte ta burm men det stod gräns 15 :'( jag mår facktist bra effter att dricka det heh aja sen var det sv och sedan lunch hah och det var ingen go mat och så var det ingen slöjd så jag och dem andra gick till bibblan och jag spela schack eller vad det nu heter heh och jag van en gång yay men förlora mot henna 2 gr höhöhöhö aja it dosent matter heh och jag låna en bok utan lånekort haha men jag kan ju min kod ju ;D haha aja sen var det id och ni vill inte veta vad vi gjorde men jag orkar endå inte berätta aja jag platta håret effter och sedan gick jag till en salong och klippte mig det blev mkt kortare som jag ville ha det det ser lite weird ut men i like it 8D hehe aja sen så cyckla jag hem och gjorde mina lexor och titta på manga och nu kommer några roliga videos ^^

haha stairs >< HAHAHAAHAHHAHAHAHAAHHA

så jävla bra

haha 16 år haha 

haha gay

omg haha HOWS YOUS LEG CAN YOU RACE DADATA DATARA DATARA DATARA DA hahahahahahahaha

JANE MINNA !!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback