i love GUY >< (GAY)

2009-11-22 @ 00:45:58

hehe aja jag har hafft världens tråkigaste dag nästan så tråkig att jag inge orkar se på manga heh aja jag har kommit till hälften på shuffle och jag har börjat på en bishounen, bishounen står för t.tx kille som klär ut sig hehe det är så kul att se på när killar är feminina nästan GAY haha jag hatar shojo mangor dem är så tråkiga men jag gillade förut harem=flera tjejjer gillar en kille så blir det värsta paradiset för han heh har slutat med sånna nu den sista blir shuffle men det sämsta är ecchi >< heöööm och det årkar jag inte berätta för en vad det är det är inde min stil att titta på heh men vissa serier är bra fasst dem har ecchi i heh aja tillbaka till serien juste den heter princess princess jävligt bra haha har bara 2 ep kvar det är synd men ska titta på vad dem som har tittat på serierna rekomenderar och om man hittar en serie där som man gillar och har sett så är den nog jätte bra ^^ om ni fatta vad jag mena >< aja heh nu kommer mina låtar ^^ och det här vad det enda jag har gjort idag ><

här kommer mina bästa tyska låtar ^^


älskar dem ^^ aja JANE imrorgon är en över rakning ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback