itekimas -.-

2009-11-23 @ 23:26:04

hej jag vakna och jag började på en ny manga serie och såg klart på shuffle dem var båda bra ^^ men den nya var inte min smak så aja jag gick till skolan och det var typ första gången jag sa itekimas när jag gick till skolan :S thats lame aja wow det var klassråd och so innan lunch vi hade pankakor vi sat med en liten artig kille som hette typ anton fett cool gissar på att han skommer bli framgongsrik och vara värsta chefen >< men lucky him ^^ aja vi hade no och sedan ma yay vad tråkigt heh aja man är ju i skolan för att få en bra frammtid och inte skaffa polare att prata med -.- som alla i vår klass gör typ utom henna och jag då fast kanske bara sägen något ord till sanna när hon inte förstår heh aja men jag gick hem med helle ^^ hon ville go ok varvet :P ruligt aja vi ska vara med varandra imorgon ^^ yay jag ser fram imot det >< hehe aja jag åkte sedan till stallet 4 och var där halv och jag bara tjo alla hästar sen så fixa jag GP yay och sen så bytte jag ifrån tia till GP utav agge omg vad hon rider sugit hallå hon kan ju inte ens få gp på tygeln (jag är den enda i vår rid grupp som kan få hästen/hästarna på tygeln haha det är bra det betyder att hästen litar på dig och den bjuder frammåt hästen gör det inte utav sigsjälv den måste tycka att ryttaren är duktig :D) aja jag åkte setan hem och gjorde matten till 22 >< orkade inte mer ju ville se på min nya drama serie men det var fel på episode 4 så jag sluta med den :'( det var synd aja och nu sitter jag här nyduchad >< och ska platta håret och se på en manga >< aja nu kommer det v-planering

Ti:manga bild, manga, skola, helle, inuyasha
O:video, manga, skola
To:rekomenderade film, manga, skola
F:v-bild, skola, manga
L och S: tråkigt, manga


JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback