kort inlägg >< + manga bild

2009-11-12 @ 23:28:12

hallo idag var det simmning och då var jag sjuk haha jag hade ont i halsen och det är faktist sant jag skulle alldrig ljuga för min blogg hehe aja jag har nyss bestämt mig för att skriva i min note bock hehe det är som en dagbok utan lås yay aja jag har legat hemma idag och jag har ritat skrivigt ut 5 papper på en förbannelse som jag ska kanske göra snart hehe jag tror ju på svart magi haha och jag har sjungit cassis jätte högt i mitt hus när jag var ensam hemma hehe i luv to sing hehe aja och så har jag sett klart på ranma ovas yay och jag har börjat på en ny serie hehe den heter kanon 2006 haha det är samma författare och ritare till clannad yay hehe jag är på ep 4 haha dem andra serierna blev så tråkiga så jag sluta på dem hehe och jag vet inte vad jag har gjort mer idag och juste jag såg ju på bleach hann inte igår innan internett stängdes av >< aja den var vell bra och så och nu kommer en manga bild som jag rita i min logg bok förut hehe så himmla kawaii jag ritade av mer bilder av henne men jag tyckte att den är äe sötast hehe ^^

hehe om ni undrar lite så böjjer hon sig över en tjej som knyter sina skor :S hehe och hon heter murr murr hehe aja JANE!! dax för kanon ep 4

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback