måndag

2009-11-09 @ 23:08:28

hallo idag vakna jag 7 men somna om till 8 haha då såg jag på en ep utav ranma yay såjävla bra aja sen cykla jag till skolan och då mötte jag dorsa haha sen hade vi klassinfo, nån sak i teatern, no och sisst ma yay haha det hände typ inga roliga saker idag hehe juste jag åkte hem och sen så åt jag glodde på datan sen åkte till staller och då red jag jim haha yay han är bara så söt och jag fick han på tygeln haha han är faktikt svår at få på tygeln men det är konstigt för det är bara jag i min ryttarklass som får hästarna på tygeln haha alla andra måste jy vara lite psyke (stavning?) haha aja och jag har tittat på jätte mycket ranma ska se på 2 ep till och sen utt och vila haha igår typ så somnade jag nästan på balkongen det var så varmt och skönt 3 grader varmt haha aja nu kommer veckans planering

MÅN:manga, skola, planering
TIS:skola, manga, v-bild
ONS:skola, manga, låt
TORS:manga bild, skola (host host), manga
FRE:video, manga, ledigt, förbannelse
LÖR:video inlägg, manga
SÖN:läxor, manga

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback