opple O.O

2009-11-03 @ 23:35:32

hej hej jag vaknade ju som vanligt haha och sen så fixa jag mig och exakt när jag var klar så ba messe mich jag är vid skolan och jag bara nooooooooooooooooooo hehe jag orkade inte då så jag tog mum's cyckel haha och sykla som en dåre men det otroliga är att jag håller ju i mina böcker och sen med bara en hand så börjar jag cyckla haha det är ganska amasing >< haha och juste jag gjorde illa handen på en buske haha och jag bara nooo haha men jag tog med mig ett oppla haha ett äpple haha fun fun aja vi hade några lektioner och på so provet så fick jag 29/35 haha jag såg fel på en sak  så jag fick bara l+ annars om jag skulle sett rätt haha så skulle jag fått 30/35 + haha men britt frågade mig sen och då svara jag rätt så jag behöver inte göra omprov jay haha och på lunch rasten så åt mich upp mitt äpple och alla hade löv krig och jag dampa på isak (igen) haha och så juste dem begravde andreas t och r haha fan vad gay (jag säger tya att allt är gay med killar haha man bara i manga serier haha) aja och vi bytte platser så nu sitter jag längst bak med henna och mich haha 3:dje gången jag sitter brevid mich haha so fun haha aja och jag har ju tränat på franskan yay jag har 10/13 utav min träning haha men det skiter jag i haha aja hmm jag har tittat på ranma tagit en kopp te och sånt och leker ms. nyttig med ett äpple, banan och mandarin haha mmmmmmmmm~~ ^^ aja nu ska jag se på ett avsnitt till sen upp på balkongen och vila sen in och såva haha och imårgon kommer veckans planering haha glömde den i måndags och idag så orkar jag inte haha men nu kommer en bild haha

haha min fula bild med ett ekollon haha mitt nagelack är nästan borta där haha men nu är dem finare aja jag tog detdär på låvet jag tror att det var på onsdan eller torsdan haha aja JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback