panikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk O.O

2009-11-14 @ 00:06:53

OMG hehe jag fick panic för att jag inte komm in på bloggen O.O hehe jag skrev tex såhär istället för att det tex skulle se ut såhär FEL: jSKJKDLIRF rätt: Jskjghfrfg hehe fast det här är ju inte mitt lösenord hehe jag bara visa så jag fick värsta paniken hehe jag bara freeka out och typp det börgade bli jätte varmt i mitt rum och så höhöhö jag börja nästan gråta hehe aja jag har sett må kanon idag ju är på ep 11 yay haha och jag har gjort franskan och hallva svenskan men jag fatta inte no:n så jag skiter i den hehe och jag fortsätter med franskan, svenskan och matten imorgon och juste jag dursa idag och det var bara kimotchi~ ^^ hehe men mitt hår är lite fluffigt fortfarande hehe det är bara i mer lite plattnings medel :S och platta typ 10 gr till hehe och juste jag är u lite cp så jag har börjat på en dtama också hehe den är jätte bra jag har tvekat mkt på gokusen men tillslut så gav jag med och börjage på det är på ep 3 haha dem är ju en timme lång haha den är så jävla bra det handlar om en lärare som är jätte hogt rankad i en liten by (t.ex lika stort som viksjö) och dem vet inte det hehe och hon blir lärare för 3-d hehe värsta klassen på skolan och så hehe men till slut så blir allt bra och lykligt tillslut ;D :S
hehe låter konstig men är jätte bra haha aja jagger dem två en vecka till sen tänker jag förbanna dem mohahahahaha im a evil person!!!!!!! or you are not gonna now whats hapening to them ^^ (ler elakt)
hahaha watashi daikirai ningens -.- :@ they are so ugly and patetik =.= hehe aja nu kommer en video poff så är den här and watch PS: jag bryr mig inte om min stavning är dålig jag bara skriver


haha så himmla bra

haha hahahahahah okej hehe

så jävla bra haha ruki ser ok ut hehe men still sexii :S ^^ , kai ser normal ut, aoi ser löjlig ut ><, reita ser ut som ett freek men altid lika söt hehe och uruha ser ut som pokahontas hehe men lika KAWAII ^^

OCH RESPEKTEA ATT MINA SMÅ ÄLSKLINGAR VILL SE UT SOM TJEJER O.O :@

mata ashita NE!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback