sleep morning ><

2009-11-02 @ 23:45:59

hallo idag vakna jag 07:00 haha och sen så somna jag och vakna 09:45 haha och då såg jag på ranma och sen fixa mig och så haha och sen började jag 12:30 haha bara 2 lektioner yesBOX haha sen så gick jag och mich till Linn haha och vi gjorde lite saker sen gick jag haha solklart hem och åt yay effter en halv timme så åkte vi till staller haha det tog som vanligt 25 min dit haha jag lysnade ju på japanska as always haha det var kul jag skötte GP han är ju bara så KAWAII haha och sedan var det teori och då tränade vi på sittsen och tygel tag haha jag kunde ju sitsen jag tar ju privatlektioner i det som i fredags då hade jag ju utan stigbyglar haha its esy ^^ men om man gör ett litet fel på GP så kan man trilla av haha och det vill man ju inte m men när vi träna tygeltagen så temade vi upp oss två och två haha jag var med lotta yay och vi hade jätte kul haha och sen så åt jag igen :S omg im going to ökaaaaaaaaaaaaaaaaaa vikt igen haha aja jag har tittat på ett avsnitt av clannad after story ep 16 det är den episoden när nagisa-san dör :'( jag gråter alltid i den det är bara så himmla sorligt hö hö hö *bölar* aja och jag har sett på ranma haha bara älskar när akane och ranma börjag bli kära i varan haha jag bara älskar den serien så jävla mkt haha aja nu ska jag bädda och sen sleep men innan im sleeping så ska jag up på balkongen och slappna av det är väldigt lugnande haha det är ungeför som meditation men mitt te tog slut så jag har ingenting att dricka :'( aja imorgon så är det skola haha det blir kul haha aja have so fun ^^

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback