the sound ><

2009-11-11 @ 23:21:07

haj haj idag cykla jag som vanligt haha och på mårgonen så hade vi franska test och jag tror att jag klarar iaf 9/10 dem här var ju jätte enkla haha aja vi hade musik och då gjorde vi ett till förhör yay haha  jag sög på det haha och sedan så hade vanlig musik lektion och då klara jag basen (kan den utan till men kör det lite för fort) och gitarren ^^ yay haha och sedan var det svenska haha och då hade vi ea haha och då gjorde jag 3 skriv berättelser ^^ haha dem var skit bra haha great story >^ <--- saikkkkk >< hehe aja sen blev det en äklig lunch som vanligt hehe sedan så var det min första slöjd lektion i viksjöskolan ^^ im so happy :9 aja sedan id jag hade med mig lapp men jag var med iaf och sen så cykla jag hem med mina skor i handen hehe jag vill ju ha lite kul innan det blir för kallt >< aja jag har hittat en till serie den är ju helt saiiik hehe orka inte dem andra dem blev för tråkiga haha och juste jag fick lite ont i halsen (host host) så jag ska stanna hemma imorgon hehe aja nu kommer någon/några låt/låtar ><


hehe jag vet inte varför jag tog just sugar pain men iaf den är bra


The GazettE Distress and Coma jätte bra \../


The Gazette - Cockroach super


hehe det här är en jätte bra låt men inte ifrån the gazette som är synd hehe men det är iaf några videos ifrån the gazette hehe aja gissa en gång vad den heter hehe aja JANE!! I NEED YOU LIKE A DRUG THE GAZETTE


FREAKAR OUT I MITT RUM OCH SKRIKER: GAZETTE ROCK IS NOT DEAD ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback