videoooooooo dax ^^

2009-11-15 @ 01:07:05

hallo do you now att det är 7 grader och regn nu ^^ 7 gradet tänk det själv det har faktist varigt 2-0 gradet ute dem senaste dagarna haha aja jag vakna planerade och så gjorde matten ^^ halva sv:n hehe och resten av dan titta jag på gokusen >< hehe och juste jag städa mitt rum men jag faila och nu är det stökigt igen hehe aja och juste vi i min familj ska nu tydligen spela poker haha varenda lördag yay jag är fett glad vi gjorde det igen haha idag jag kom 3:a ''IGEN'' hehe aja det var för att jag ville utt och titta lite skit och änteligen så har jag fått hem junjou R op 1 full låten såjävla bra haha (gayyyyyyyyy) hehe aja nu kommer ett par massa videos ^^
och juste jag såg inge kanon 2006 idag så ser en ep nu fast det är lite sent men skit i det ^^


haha det här är alla videorna ^^ och jag orkar inte skriva inder varenda aja det handlar om lite gazettE saker, roliga videos och bra låtar men den bästa är den som är längst ner ^^
så jävla bra aja hehe jane ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

Som sagt var borde jag inte svara, men om jag inte gör det kommer du bara säjja att jag inte har nått att säjja till dig! Och jag har väldigt mycket att säjja! Britt hade t.o.m sagt att du pratat med henne och sa att vi dissade dig. Så ljug inte är du snäll.. Du vill inte höra min gnälliga röst asså, varför varför fick jag sitta mittemot dig på franskan! ååhh guud nu måååste vi ju jobba tsm massa. SERIÖST! skärp dig, jag har sett dig glo på oss med den där mordblicken, till&me Robin, Bryan och mera killar! undrar vad som e ditt problem (varför du glor på mej och Linn 24/7) Men vi har inte sagt nåt dumt om dig inta ett enda skit OKEJ!?

2009-11-24 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback