Death note: L change the world

2009-10-17 @ 13:10:54

hej hej har exakt sett på death note: L change the world så jävla bra det är en 3:dje filmen i death note
så jävla bra haha jag älskar den aja L är ju huvud rollen yay eller ska men säga Lawliet aja den här filmen gjordes 2008 jätte bra aja nu kommer en bild på filmen och jag tänker inte säga till någon vart jag såg den för den är så svår att hitta på internet haha visst är jag taskig men den är omöjlig att hitta haha  nu kommer bilden
 
såhär säger dem filmen på japanska Desu noto: eL change tha warldo
haha lite cp men det låter roligt aja lysnar på RAILA haha vet fortfarande inte vad det betyder haha aja
JANE!! skriver ikväll ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback