filmer

2009-10-17 @ 00:00:13

hej alla haha idag var det en bra dag haha as alwayse haha okej vi hade skit kul vid maten haha satt och garva i timmar aja och jag klara omprovet i franska yay haha och det var kul aja lets talk movies haha ni vet spirited away den är så bra med den där flickan och hons föräldrar blir grisar aja jag har sett den tre gånger hahaså bra och han som gjorde den har glort så många filmer jag har sett haha aja nu kommer dem
Spirited away: (10 stjärnor) **********
Laputa (castel in the sky): (9 stjärnor) *********
Nausicaä of the Valley of the Wind:(7 stjärnor) *******
prinsesse mononoke: (10 stjärnor) **********
Howl's Moving Castle: (10 stjärnor) **********
tales from earthsea: (7 stjärnor) *******
dem äger aja nu ska jag såva sees och jag bytte min veckans bild kommer imorgon.
JANE!!!

TRAILERS:

howl's moving castle jätte bra jag såg den nyss sett 1 gr

spirited away finns det nån som inte har sett den? sett 3 gr

prinsesse mononoke super bra har sett den 2 gr

Nausicaä of the Valley of the Wind sett 1 gr bra men lite lång tråkig

Laputa bra film sett 4 gr eller fler superb


JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback