hallo videos på gång haha

2009-10-04 @ 23:25:54

moshi mo
idag så tränade jag (neheeee) det är ju prov på onsdag haha franska aja min video som tar 7 timmar tog upp hela hastig heten på vårt internet så jag får ladda ner den på youtube nån dag haha aja nu kommer veckans videos

LM.C- with vampire

Funny japanese game show 2 om man skrattar så åker man ut

hand vagina (stavning?)så jävla bra

ladys bathroom

funny japanese game show

LM.C- 88
och där så slutade det haha aja idag så har jag slöat och nu ska jag platta håret haha aja och igår så såg jag på bleach fade to black i caling your name så jävla bra haha och jag sett klart inukami och akikan som betuder hundgud och tom kanna och jag har börjat med FMP season 2 och shugo chara party har börjat nyss asso season 3 aja det händer mycket och juste inuyasha the last season kommer haha har inte hittat den en men man hoppas att jag hittar den nån gång aja JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback