im sinking

2009-10-15 @ 23:12:01

hallo hallo jag har så tråkigt haha aja och sånt idag så hade vi bara 3 lektioner yay eng,sv och so yay haha och jag ba fan vad jag har ont i röven effter id:en haha så jobbigt haha och juste jag komm ju hem och sen rita jag en till bild haha läste, träna no och franska haha och sånt och några episoer haha det vanliga haha jag är en sån person så när jag tänker skriva något intresant så glömmer jag det på direkten haha vad cp jag är haha och har hittat cassis live så bra haha aja nu kommer taion live haha yey tittar på den typ vage dag haha

The GazettE-Taion live
JANE!!

PS: det här är en ganska lugn låt för the GazettE omg tänk dems vanliga haha yay men jag gillar bara taion och cassis och juste nu kommer en söt bild av Ruki sångaren i bandet sån jävla bra röst haha (men låtarna låter alltid sämre live för då är dem ju helt slutkörda)

skrev bloggens namn på den för att den är så svår att hitta haha.



JANEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback