Inuyasha the final act episode 3 ><

2009-10-21 @ 23:53:54

 hej hej idag så vaknade jag en halv timme innan jag skulle upp så jag ba noo haha så låg jag där och lysna på the gazettE aja det var super kul m och sen så gick jag ju tills kolan mötte mich somvanligt haha och sen hade vi fransha haha det var frikigt bara pratövningar hela lektionen haha vad cp aja sen var det musik/håltimme och då gick jag hemm med nadia och sanna och vi spela svarte petter haha jag vann en gong haha aja sen var det ju svenska och då gjorde vi våran näst sista stavövning haha och skrev lite haha ^^ och det hände annars inte så mkt och sen så åt vi lunch och då pratade vi om knark och att jag tog upp hela min soffa när jag satt ner haha jag gör inte det men mycket för att jag sitter så onormalt och bredbent haha och det var kul sen så virrade vi runt oss på skolgården jag messa till bahar >< och michelle ringde henne haha vi är beroende haha aja och sen så gick mich iväg med amanda w blää och då gick linn och jag till ica och drack te mm~ haha och så gick vi till djurafären och hade kul med en pappegojja maskin >< haha den sa OMG hela tiden haha och sen så satte vi oss bakom kundvagnarna så att ingen kunde se oss haha och när nån komm så sa vi ba cola~ och uahh uahh haha det var så himmla kul haha och sen var det id haha man fick typ göra nästan vad man ville och vi var ju med solklart 7d eller villken klass dem nu var i haha och jag hoppa hopprep yay och sånt den så gick jag hem och gjorde mat två gongen och sen middag jag var ju så hungrig trår nog att jag har gått upp ett och ett halft kilo till nooooooooo
haha aja och sen så har jag tittat igenom lexan och provet haha och sen sett må min mördar serie den är så spännande nu det är exakt här man fattar allting hur allt hörihop att det var shion och inte mion haha så jävla bra haha och det är bara 4 episoder kvar ser klart den imorgon yay eller snarare yatta haha aja nu kommer veckans bild och inuyasha avsnittet yay haha ''onegai mitte'' (''snälla titta'')



part 1

part 2

part 3

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback