Inuyasha the final act

2009-10-05 @ 23:24:07

hej hej nu kommer veckans planering, inuyasha episode 168 och min skoldag med manga och stallet

part 1

part 2

part 3

Skoldag, manga och stallet:
idag var det som vanligt jag mötte michelle och heline imorse och sen gick vi in och hämtade alla våra saker och sen hade vi den vanliga måndan och jag har tittat på 3 episoder idag av FMP fumoffu aja och sen på stallet så fick jag GP haha always haha aja vi red jätte bra som vanligt så får jag min häst på tygeln och jag är ju den enda som får hästarna på tygeln i gruppen inte för att vara skrytig men jag är typ den som rider bäst i gruppen haha vissa vet ju inte ens hur man håller ett spö haha aja nu kommer planeringen

Planering:
Tisdag: manga bild, skoldag, manga, michelle om det går
Onsdag: video, skoldag, manga
Torsdag: veckans bild, skoldag, manga
Fredag: övernattning hos Michelle om det går så maby skriva därifrån ^^, skoldag, manga
Lördag och Söndag: Tråkdagar och Manga haha

PS: idag fick jag ett brev ifrån hanna att jag är bjuden på maskerad kalas yay jaja jag vet exakt vad jag ska vara^^

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

WOHO :D Är du peeeeeppad? ;) PUSS<3

2009-10-06 @ 15:49:43
URL: http://hannasvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback