JANE oka-san, oto-san

2009-10-14 @ 23:54:01

hej hej idag var det en bra dag haha aja det var som vanligt haha hade så ont i huvudet(migrän) så att jag inte såg nånting haha aja det var cp och på id:en så hade vi styrketräning med en blandning av joggning haha det sög aja m och jag har suttit hemma och gjort läxorna en gång haha hoppar jag kommer ihåg haha och sv skiter jag i fortfarande haha och sånt juste jag såg  på bleach idag omg asså det var ju så spännande ju varför just sluta mitt i det spännande och varför inte göra ett dubbelavsnitt det blit mkt roligare haha aja och sånt och har nyss plattat mitt hår måste göra det igen sen så att det blir rakare haha aja nu kommer veckans bild och juste my parents åker till grakland eller vart det va kl 3 yay haha im home alone whit my bröder haha cp dåligt aja men vi har wooooooooooooooow mkt godis hemma jag har inte sett så mkt godis sen förra sommaren haha aja nu kommer veckans manga bild yaya jag gjorde den idag den blev inte så bra för jag gjorde den på datan men man kan ju se att det är min stil på att rita haha

JANE!! Ps: haha laddar ned bilder till mobilen nu av ruki yay KAWAII

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback