Manga!!

2009-10-01 @ 23:06:23

hallo hallo
imorgon blir det dursa igen för jag dursade när jag komm hem och jag bever säkert en till imorgon haha aja idag så hade vi id ju och då gick alexandra, jag, michelle och linn ok varvet haha och effter det så var det no och sen ba gå hem haha och en och en halv timme senare så åkte jag till stallet haha och red sven-e som jag hatar asso har är så jävla jobbig att rida för han gör inte som jag säger haha aja jag har privatlektion imorgon på GP haha vad han är KAWAII haha aja juste jat har tittat på ep 103 på inuyasha favvo ep ju haha JAKOTSUUUUUU!!!!!
hahahaha och sen så såg jag ep ? fushigi yuugi haha asbra och typ bara 2 ep av inukami skit bra asso haha
och så såg jag halva filmen av battle royal äger bara en halv timme kvar men årkar inte haha aja nu kommer min manga bild som jag rita idag.
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

guv va fint du ritar gmn :)

2009-10-02 @ 22:22:45
URL: http://blonndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback