Mite Mite

2009-10-07 @ 23:25:55

moshi mo igen haha
aja idag var det väll en vanlig onsdag haha håltimme och sånt haha id
var ju jobbigast haha hoppa hopprep hela tiden haha och styrketräning
haha vad tråkigt sen så har jag gjort läxorna och sånt hmmmmmmmm
och juste jag tittade klart på FMP fumoffu igår haha och idag så har jag
börjat med season 3 och är typ klar med den imorgon haha aja jag har
sett 8 episoder idag utav den då + bleach 240 jätte bra haha men
episoderna käns så snabba haha aja nog med det haha nu kommer en video
yatta är låten haha yatta betyder typ typ all right(stavning?) eller yay aja och sånt den är konstig men rolig haha men den blonda japanen är så KAWAII ^^ haha im crasy >< aja JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback