Mosh

2009-10-02 @ 23:28:54

halloj i stugan idag så var det den bästa dagen utom att jag blev dissad av Mich och Linn så jävla taskiga
tänker vara sura på dem ett tag haha aja jag hade min privat lektion idag det gick väll sådär haha videon kommer imorgon tar 2 timmar att ladda upp haha >< aja effter det så var jag med alice haha vi hade så kil för vi gick till ica haha och köpte saker haha och sen kom policen och ba sitter ni här och myser på bänken och vi ba aa (skrajja) och sen så sa han något mer och sen pkte haha och sen gick vi till vallen och där satt vi ett tsg och sen kom jacqe och hanna och vi lekte en halvtimme sen gick vi hem till alice haha och sen så gick vi ut igen och träffa malin,maria,hanna och jacqe igen och vi hade så kul till 22:00 haha aja nu kommer veckans bild och juste jag såg bara ett avsnitt utav inukami haha

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

SV; heheh yees loove shopping!

2009-10-03 @ 10:02:42
URL: http://blonndy.blogg.se/

Postat av: malin

SV; heheh yees loove shopping!

2009-10-03 @ 10:02:45
URL: http://blonndy.blogg.se/

Postat av: Alice

Hih, en toppen dag :)

2009-10-03 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback