no inuyasha

2009-10-20 @ 23:10:44

haha omg har fortfarande inte sett på inuyasha aja lovar se den imorgon och då lägger jag in den haha
aja imorse så vaknade jag med att jag inte orkade vakna haha så jag låg i sängen i en halv timme haha
så kul haha det var min inuyaha tid haha och när jag gick till skolan så komm jag en halvtimme tidigt och jag tjata michelle till skolan tidigare också haha stckare haha aja sen så hämtade vi alla våra saker michelle sktev sina två prov haha och jag tror att hon klara dem grattis haha och juste franskan var roligast för första gången typ haha
aja och sånt och sen var det musik yay och så fick vi se hur man gör musik på datan haha och då spelade han in så att han lät som en tjock mörkhyad gubbe haha så kul och alla garva som vanligt haha och sen så var det lunch vi satte oss med ida, robin och benne haha jag satt brevid benne och lin och jag hade kul med våra fingrar haha och sen drog jag hemm och sktev ner tre låtar i loggboken så kul haha och sånt så jag har inte sett på så mkt manga på sistone haha aja det är det som typ har hänt hela dag och juste jag fråga mich om jag fick bryans msn haha och så snacka jag med han lite haha det blev värsta fail haha aja och sen så snacka jag med ida i en halvtimme så kul vi har inte mötts på ett halv år sä jävla länge sen haha aja nu aka jag fixa mitt hå igen och sminka av mig så

JANE!!

PS:har fortfarande inte gjort läxorna!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback