NR 300 yay

2009-10-27 @ 15:20:01

srry att jag inte har skrivigt i helgen men ville skriva min nr 300 lite speciel hehe glömde säga det aja det här inlägget är mitt nr 300 yay haha aja nu kommer skitet som jag har gjort i fredags
jag vakna upp as alvays daah hehe sen gjorde jag mig i ordning och åt mumms sen så gick jag till skolan haha och då var det eng och då såg vi på världens tråkigaste film haha och sen ma och då skulle vi sammarbeta
så då gick jag, sanna och david in till ett rum brevid eng:salen (sal 34:grupprum) och sen när vi komm till baka så var det bara vi som hade gjort klart alla dem svåra sakerna haha alla andra hade bara kommigt till typ ett eller två haha och när vi kom tillbaka så sprang hadi runt och sa att såhär dansar vi på brölopp och sjunger på vårt hemspråk vem har fisit vem har fisit det luktar hitåt det luktar ditot jag svär det var jag, jag svär det var jag etc.
och sen på sv så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde och på franskan så läste vi HÖGT igen haha som alltid då hehe och sen så gick jag hemm och så åkte jag och köppte saker till hanna och saker som jag skulle ha på mig haha och på lördan så hände det inte mkt jag låg mäst hemma och titta på anime samma skit i söndags och i måndags så låg jag hemma och titta på anime och sen åkte jag och red haha jag hoppa jum jag är typ den enda som kan hoppa jim i min grupp vi fick ta om honder 2 och 3 nr 2 3 gr haha och 3:an 2 gr haha men andra gången vi hoppa så gick allting bra jag äger ju som vanligt och idag så har jag städat yay hela mitt rum det var tråkigt och sen så hat jag skrivigt ner två låtar yay och nu sitter jag här och jag har inte ätigt men jag är inte hungrig haha vad cp va aja har bara några episoder kvar av min nya serie yay haha och nu kommer dem fyra sånger na som jag har skrivigt ner(skrev ner två och ska sktiva ner två till)

The Gazette-Nakigahara ned skriven

Doro Darake no Seishun-the gazettE ned skriven och i den här videon har dem sin höger,vänster,höger,vänster dans som bara the gazettE kan göra tkr jag ^^


the invisible wall-the gazettE

Leech-the gazettE

JANE!! 
nästa inlägg kommer pece and smile festivalen del 9 och 10 och inuyasha ep 4

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback