nu ska jag berätta vad skilnaden mellan en yokatta och en kimono är

2009-10-30 @ 11:50:51

hej hej jag har tänkt jätte länge på att skriva ett sånt hära inlägg haha yay så sörst kommer ett par bilder haha
jag i min yokatta yay så snygg det står typ lycka och liv ellar något sånt på den haha länge sedan 19/7-09 min födelse dag's present haha men det var någon dag veckan effter jag fylle år haha aja look at this

här är en yokatta haha tåg den här bilden på ett japanskt spa det är bara öpet för barn där under 18 på sommrarna det är inga behandlinggar för barn dem får man köpa till skitet haha men man får en yokatta gratis haha okej en komono är en slags hime knlänning haha asso inga vanliga personer använder dem hehe
och dem är själva gjorda i siden haha så sliskigt haha och en yokatta är gjord i vanlig bommul haha och man ser skilnaden den här kimonon är en vanlig kimono och är ungefär 2 och ½ m lång det är ganska mkt haha och den där tyget som hänger ifrån armarna det är bara en liten öppning där man kan stoppa ut armarna och resten är som en stor ficka vi fick instruktioner hu japanerna levde och dems kläder och hur dem tvättade sig haha det var roligt haha och nu ska ni se hir gifftemåls kimonor och yokattas ser ut haha

väldigt snygga haha fast man ser lite tjock ut haha

anime yokatta haha det är stavfel i bilden haha jag har själv tittat hur det ska stavas haha

och den där serien har tittat på tittade på den för några veckor sen den var jätte bra men litte ömmmmmm ja *host host* aja nu går vi vidare till en ritad yokatta haha


haha så jävla ful aja den ska vara svart haha och dem råsa prickarna ska vara sakura kronblad haha yay aja den blev inte bra jag skulle ha gjort den mkt bättre om jag inte skulle iväg och rida om någon timme haha ska äta också och titta lite på the gazette men nu kommer bara en bild till

underbar haha

^^ JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback