planuring bwahahaha

2009-10-12 @ 23:51:02

haha jag gick ju till skolan effter jag tittade på 3 episoder och fixat mig haha och på vägen så ba jag har ju bytt sms signal till en inspelning när mich säger au au au haha aja annars har det inte hänts så mkt och juste viktor ba ooo jag kan slicka på axel och han slicka på sin axel >< haha aja det har inte hänt mkt och på ridningen så fick jag salsa och det gick bra

PS: haha jag råkade trycka på delit allt haha och hela mitt inlägg ba poff borta och jag ba noooooooooooo det tog mig 15 min att göra det haha och det var 3gr så större aja orkar inte sktiva så mkt nu haha it turned me down

PLANERING:
Måndag: planering, manga, skola, stallet
Tisdag: skola, manga
Onsdag: manga bild, manga, skola
Torsdag: manga, skola, video
Fredag: manga, veckans billd, skola
Lördag:video inlägg, fritid, manga
Söndag:maby inuyasha, manga

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback