rock hair

2009-10-19 @ 23:32:07

hallo det var en trevlig dag haha idag när jag komm till skolan så hade tydligen bode linn, mich och jag samma byxor på oss haha vi ska ha det imorgon med om min tröjja blir torr innan dess haha japp och på no:n så talade vi om diskriniminering >< haha och det var väll kul yay vi stt där i typ 2 och en halv timme och prata om det haha så jävla kul haha och bryan satt och stirra på mig hela lektionen det var inte bara lite pinit så jag satt där och fnissa och mich sa att han tittar på en så när han gillar en och jag ba okej..... men han tittar på en så tydligen när han gillar en då och hon sa också att han har tittat så på linn och mich förut men inte så på nån annan haha vi brukar ju titta på han lite >< hahahaha aja och sen så ba jag komm hem och satte mig inte i sängen och spela dator uton jag stekte japansk omelätt men princkorvar haha och satt och åt det franför tv:n haha och sen drog jag till stallet yay och så skötte jag GP för första gången utom att rida han effter haha och sen fick jag salsa yay då blev det en rumba haha >< skojja aja vi hade bommträning barna haha så himmla kul men inte lika kul som dresyr aja men på vår uppvärmning så red vi utan stigbyglar(inge stöd för fötterna) i lättsitts(upp, ner, upp, ner)
vissa tror att det var enkelt (utav dem som satt och titta) för mig var det lätt men för vissa var det super svårt jag kunde se det på dem >< haha men jag fick ont i benen sen som jag alldrig brukar få haha aja det var ett långt inlägg på längeeeeeeeeeeeeeee!! aja och nu sitter jag här och ska göra en rck fristr så att mitt hår är plattare imorgon haha så nu kommer planeringen:

Planering:
Måndag: planering, stallet, skola, manga
Tisdag: reflektionsdag, manga, skola, inuyasha
Onsdag: veckans bild, manga ,skola
Torsdag: prov SO, video, manga, skola
Fredag: manga bild, manga, skola
Lördag: Hannas party, manga
Söndag: top 10 rock låtar, manga

JANE!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback