Sumimase igen >>

2009-10-11 @ 23:25:57

mosh...
eller skit i det haha aja jag somnade på datorn igår så haha jak kunde ju tyvär inte sktiva i sömnen som förut haha aja jag hade ju kul hos mich i fredags haha vi såg på manga, ritade, prata med bahar och såv haha så kul och idag och igår så låg jag hemma och sket i att jag har 2 prov på tisdag har bestämt att försöka skita i anime imorgon och göra franska,ma,no och sv haha vad mkt hehe aja jag har hittat 3 nya serier haha en har jag sett klar och dem två andra ser jag på den som jag nyss har börjat på är ungefär som love complex men 10 gr bättde jaj aja jag har hittat en ny favvo låt av the gazettE haha och jag har skrivigt cassis och taion i min loggbok haha så när jag lysnar på dem så kan jag titta på lyrics:en samtidigt yay haha aja nu kommer taion
the gazettE - taion den kanske är lite horror >< men jag tkr att den är cp för han sjunger så dålig engelska men jag älskar när han halv growlar (stavning?) (metalicka sktik) aja men har en så sweet röst
PS: stäng inte av låten förns runt 2:20 då är den bra och titta in den engelska lyrics:en när han sjunger på japanska så jävla bra aja JANE!! PS: missa inte nästa veckas video inlägg ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback