vid.. eller whatheva >>

2009-10-19 @ 07:40:38

okej jag brukar alldrig säga whatheva men watashi skiter i det haha aja lysnar fortfarane sönder på reilna haha älskar den och hela video inlägget ska handla on the gazettE yay jag hoppas att ni ser på alla videosarna haha
då blir jag glad och dem är jätte rolige och ruki är lite hentai >< mot reita stackarn haha så kul haha
och jag har exakt sett på nana 2 så bra det var en fortsättning så bra men det var dåligt att kenichi inte spelade shin i den här filmen :'( han som är så snygg (retar mich) haha asso jag bara föreställe mig han framför mig haha EMOOOOOO guy haha KAWAII haha aja jag upptäckte han först ^^ innan MICH men jag gillar inte han så mkt så mich kan få han ''MICH'' aja nu kommer videorna haha

Ruki är ett litet pervo ><

ruki's lilla sång

aoi och kai leker

the gazettE-filth in beauty

the gazettE-guren

sakura sake

komentarer till the gazettE + att ruki retar reita med att ta han på kuken >< haha stackarn och att ruki tittar på uruha så länge så att aoi slår till han haha så jävla kul

en till komentar video haha och ruki fortsätter reta reita haha (tar han på kuken)

ruki har kul med en vatten flaska och sen slickar han på den WTF haha men aa ser roligt ut

kai lagar mat och hans kommpisar inter..... (kommer inte ihåg hur det stavas) den andra hur det var att äta det

ruki och uruha haha uruha ba grrr och ruki ba WTF what have i done man??

aoi dansar så KAWAII

och nu kommer lilla familjen gazettE + ruki dansar haha sexii sexii

gazettE är roliga

massa videor haha och vi slutar med silly goes disco haha men vissa skulle jag bara vilja säga WTFK
haha men ruki är lite playboy >< och det är hans personlighet haha

the gazettE yay Aoi, Reita, Ruki, Kai och Uruha

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

nej det är halloween om 2 veckor ;)

2009-10-19 @ 14:45:25
URL: http://michellemedin.blogg.se/

Postat av: HANNA

sv; YÄÄÄÄÄÄÄH!!! :D Men jag har ingen bra musik -.- bajskorv också<3

2009-10-19 @ 19:02:58
URL: http://hannasvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback