video's

2009-10-22 @ 23:45:41

hallo imorgon så är det den sista dagen innan det blir lov yay haha och jag såg ju klart min serie haha yay nott nu måsre jag välja en ny kanske ska se på ranma½ eller nått sånt haha okej nu ska jag berätta vad jag gjorde idag
jag vakna haha och då gick jag upp valde mina KAWAII benis värmare med bollar haha så jävla söta och en jakan tröjja haha och sen så ba kleta på sminket och äla och rusa till skolan som vanligt haha och jag hade med mig ju allt till alla lektioner hemmifrån det var bra och jag skulle bara hänja av min min jacka då haha och då jick vi och såg på våra BLB:are haha det tog en halv timme haha och sen så var det svänska och jag skrev ju som vanligt och sen so prov jag tror att det gick bra och så var det lunch och då satt vi med sara och lana och sen gick vi till den knasiga pappegojan som upprepade våra ord haha och så var det ju id haha vi körde höjd hopp idag igen typ 75cm eller nått sånt jag suger ju haha och då var det ju no effter noooooooooooooo jag vill byta platser vi tjatar på henne varge lektion haha och sen gick jag hem yay ofcors (stavning?) haha och så åt jag och såg min serie och så tog det typ 3 och ½ timme för min att läsa en halv bok haha och nu sitter jag här och nu kommer några videos haha

mina roligaste videos haha aja här var dem ha så kul och hoppas att ni tittade på dem

 

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jacqueline

sv: Jag vet nt riktigt :/ har du laddat upp filmerna på youtube? :D <3

2009-10-25 @ 18:50:41
URL: http://jjwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback