Dai.. dai.. daisuki!!!

2009-09-24 @ 23:18:50

Moshi mo
lysnar fortdarande sönder cassis haha och idag var det ju en jobbig dag haha först så var det Eng, Sv, So, Id och sist No haha på Id så spöregnade det haha men vi var tvugna endå att orgentera så jag blev ett stort krull >< haha aja men vi fick typ nån timmes rast yay haha och på kvällen ifrån 6-9 så stod jag i cafeterian i stallet boring men lotta var där med hennes bror vi hade så jävla kul haha och jag köpte en dricka haha mm smakar medecin haha aja nu kommer veckans bild som jag tog i somras i vår trädgård haha så söt jag gjorde så att blomman lös lite KAWAII aja men blomman är missbildad för den har förlite kronblad för dens sort aja nu kommer bilden

JANE!!!!! <3

PS: Watashi Takeru DAISUKI!!! >.<

Jag i Japanka:
Watashiwa, watashi=jag (femininum)
Orewa, bokuwa=jag (maskelin)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback