Hur ond är du? svar: mycket haha

2009-09-27 @ 01:50:19

hej hej jag blev så WOW av michelles quist så jag ville göra
 samma men jag är ju dubbelts så ondare och nu kommer det

() Jag drar ofta vita lögner
(x) Jag gillar att döda insekter
(x) Jag hämnas gärna på folk
(x) Jag har fuskat på ett prov
(x) Jag har brutit mot lagen

 

() Jag har varit otrogen
(x) Jag har önskat någon riktigt illa
() Jag har tittat på porr på internet
(x) Jag har sagt elaka saker som fått någon att gråta
(x) Jag drar gärna rasistiska skämt

 

(x) Jag svär ofta
(x) Jag har lovat saker jag inte tänkt hålla
(x) Jag hatar barn(yngre som ser läskiga ut)
(x) Jag startar ofta slagsmål
() Jag tycker om att busringa(garvar då)

 

() Jag har gjort narr av en handikappad person
(x) Jag tycker om att göra andra till ovänner
() Jag har spottat i någons öl när den tittat bort
() Jag har flirtat för att göra någon svartsjuk
() Jag är medlem i tankafritt.nu

 

(x) Jag har avslöjat något som jag fått höra i förtroende
() Jag använder olagliga droger
(x) Jag har gjort någon riktigt illa(inombords)
() Jag skulle stjäla en cykel om den var olåst
() Jag gillar att tända eld på saker

 

() Jag har stulit något värdefullt
(x) Jag gillar att titta på våldsamma filmer
(x) Jag ser ner på svaga människor
() Jag har suttit i fängelse
() Jag har medvetet gjort en repa i någons bil

 

(x) Jag har mobbat en överviktig person(den var överviktig men vi blev ovänner)
() Jag tycker att välgörenhet är onödigt
(x) Jag har medvetet svikit en vän
(~) Jag skulle offra tusen personers liv för att rädda mitt eget(maby)
(x) Jag är hellre en superskurk än en superhjälte

 

() Jag skulle döda för pengar
(~) Jag har hellre världsherravälde än världsfred(maby)
() Jag brukar klottra
(x) Jag tycker om att se andra lida
() Jag skyller alltid ifrån mig när jag fiser

Resultat: du är 56% ond
MOHAHAHAHAHAHAHAHA


IDAG:
hallo nu ska jag lysna sönder punky hart haha
aja jag har sett lite serier hittat en till och tittat på shugo chara som har exakt slutat yay då blir den FIN imorgon haha aja ska göra lexorna imorgon och sånt haha aja ska såva och juste jag har gjort ett blått, vitt fotband
och ett gult, råsa armband nu saknas det bara en till haha jag vill att den ska vara svart och råsa men jag tror att vi inte har svart :( aja JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jacqueline

Du och din chingchongskit! Haha, ^^ <3

2009-09-27 @ 10:35:20
URL: http://jjwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback