Konitchiwa

2009-09-19 @ 00:31:47

Moshi mo! idag var det ju fredag haha och vi hade så himla roligt på engelskan vi fick lappar som Maria satte på våra ryggar och sen så skulle vi fråga frågor om djuret och jag fick det coolaste sa michelle haha haj haha och sen på matten jag han tre sidor haha vad bra jag är haha och sen på svenskan så skrev jag klart på datan och det var ju fisk idag bluäääää och så var det franska haha läxar var ju väll sådär och effter skolan så åkte jag till jakan med oka-san och jag köpte 2 bh:ar, en tjock tröjja, t-shirt c-ringad, under byxor haha och jag har sett till ep 8 på dearS så bra haha och nu kommer veckans bild.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback