Konitshiwa!!

2009-09-22 @ 23:24:04

Moshi mo!!
ida så blir det ingen outfit :( sry men när jag kom hem så bara drog jag av mig byxorna och satte på mig mjukisar adidas haha men imorgon så blir det lite andra kläder haha men fortfarande tights ^^ yatta!!! (yay,jaaa)
och så kommer ju nya bleach såg den ju senast i nördens rum på hans nya tv >< haha och skolan var vell som vanligt vi bytte platser över allt i so,eng,sv och matte sitter jag brevid sanna och på franskan sitter jag med en jätte miffad kille asso jag ba WTF NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! haha aja och vid no:n så fick vi inte veta jag som inte vill sitta brevid tomas och viktor haha dem jobbigaste killarna i klassen haha men tomas är ju inte så jobbig << haha nog med det och nu har man plattat håret tagit fram kläder och sättit mobben på laddning så Jane!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback