Måndag för Måne

2009-09-21 @ 23:27:57

Moshi mo
idag så var det bara plugga >< haha jag gjorde matten i typ 2 timmar och sen åkte jag och köpte stock till lillen vi städade dems hus idag haha och sen så gjode jag no:n, Franskan och Engelskan haha kommer inte ihåg ett skit men får träna lite innan testet haha sååååååå soligt haha och sen så var det ridning det var sämst haha för jag fick Sven-e på hoppning hehe han är så jobbig aja sen så åkte vi ju hem och tog en varm durs som vanligt i 48 grader haha och sen platta håret jag gör det imorgon igen så att det inte ser för fluffigt ut haha och jag lysnar ju på SuG-Alterna älstar när Takeru bara yume no mama och med sina rythmiska rörelser haha ser så KAWAII ut ju är så in KOI haha ^^ han är ju bara för SUGOI :D haha och juste nu kommer veckans blogg planering:
Måndag: Berättar vad jag har gjort, läxor och lite japan översättningar.
Tisdag: Outfit, skola och manga
Onsdag: BLEACH, skola och manga ><
Torsdag: VECKANS BILD och skola med manga solklart haha
Fredag: video, skola och manga
Lördag och Söndag: Slappa och manga maby baby med nån

Översättning:
Sugoi,kakoi=coolt,häftigt
Koi,Ai=luv ><
Daisuki,suki=gillar,älskar
Aishiteru=älskar dig
Ohaio=god morgon
Tadaima=jag är hemma
Okairinasai=väl kommen hem
Itekimas=Jag går nu
Iterashai=ha en bra resa
irashai=välkommen
Okaouiri=en till (t.ex en till skål med ris)
Yuki=snö
Yume=dröm
Kawaii=söt,gulligt
Jane,saionara=hejdå,tjadå
Konitchiwa=hej
Moshi moshi(moshi mo)=hallå hallå

så det var lite utav några ord jag kan på japanska jag kan ju mer men kommer inte på så många om jag skriver någon konstigt och det finns ingen översättning så är det bara fråga (komentera)

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback