Måndag

2009-09-07 @ 23:27:22

hallo idag var de... nej jag har skrivigt så typ alla mina senaste inlägg haha aja men det var en bra skoldag vell som vanligt maten smaka skit och sånt haha och sen så fick jag bra hem en massa böcker haha fick ont i ryggen hahaha ch sen åkte jag till staller igen jag tror att jag ska ha en privat lektion igen nästa vecka jag bara tror haha och juste jag är ju jätte rädd för insäckter ju och sånt dem är så äckliga bluääääää haha och jag brukar ju ha släckt när jag tittar på manga och då bara bääm en stor gräshoppa på min säng jag blev så jävla redd så skrek till och börja gråta hehe typ första gången jag gråter av ett kryp bläääääääääääääu vad äkligt haha aja imorgon kommer veckans bild mohahahahahaha aja go natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback