OK varvet

2009-09-09 @ 22:58:23

hallo idag på gympan så var vi tvungen att springa ok varvet men sanna, dorsa och jag gick och jogga lite haha men vi gjorde det på 33 min det är en bra tid haha och på håltimmen så köpte michelle burn dubbel up och sen en till och vi gick ju runt och lysnade på japanska låtar som vanligt haha och nu kommer några bra låtar och juste jag har börjat på D.gray-man inte så bra men inte dålig haha jag har ju typ sett alla bra är snart på min serie 70 haha aja nu kommer några videor

Rewrite-AFKG en favvo låt haha

stray-Steve Conte bra op och låt haha också >< lite svängig haha
aja sees imorgon klipper jag mig

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback