Tisdag igen

2009-09-01 @ 22:30:00

haha idag kom mega video inlägget ju men jag minns nu massor med videor jag vill lägga till men orkar inte och det ska ju komma en till om någon vecka haha aja det var vell en vanlig onsdag och jag kan alla franska gloser som vnligt haha och sen så har vi ju id och håltimme imorgon jay men på id:n så ska vi springa okvarvet haha kommer inte orka men man får typ gå om man vill det är ju fan 3 kilometer jag brukar ju gå den det tar typ en timme haha för att jag är så slö aja ska såva omg jag har bara 4 episoder kvar på FMA och sen är jag klar med toradora imorgon säkert men vad ska jag ta för serie sen då får titta på tips om bra serier igen aja jane eller sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback