Onsdag

2009-09-02 @ 22:38:41

haha jag råkade skriva fel så nu kommer den rättadagen aja idag varr det väll som vanligt haha vi hade gympa som jag sa igår och vi sprang pigelin eller inte jag och michelle vi gick ikapp alla typ haha så jävlaägda hahaha aja och sen så tonade jag mitt hår igen och nu blev hela blont och inte underhåret orange blont haha och juste jag såg ep 235 av bleach fett bra zabimaru är fett snygg haha iaf babianen men inte ormen aja man fattar om man ser bleach ska diskutera det med michelle imorgon haha och justa jag såg ju klart FMA exakt fett bra fåfr venta 31 veckor till haha så är FMA brotherhood klar jag gissar på att den är 51 episoder som FMA och Soul eater det är ju samma person som gar gjort dem haha aja ska drika te och sen såva sees imorgon och då kommer veckans bild sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback