Planering yay

2009-09-28 @ 23:12:08

hajoll >< haha jag mena halloj men det passar väll bra som det är haha
aja idag så cylade jag till skolan wow och då pajja min mobilis så den blir lagad i helgen för då kommer mitt nya skal haha aja och på rasten så gick vi hem till mig och platta linns hår det blev så gulligt aja och vi kom 30 min sent till orienteringen haha linn visste halva vägen och michelle och jag inget haha vad vi äger och så tog vi fel väg och allt haha aja nu kommer veckans planering

Tisdag: skoldagen,manga
Onsdag: veckans manga bild, skoldag, manga
Torsdag: smakpro till lördagens video inlägg, skoldag, manga
Fredag: VEACKAN bild, skoldag, manga, privat lektion
Lördag: video inlägg haha igen, tråkdag, manga
Söndag: tråkdag, manga, and no FÖRÄLDRAR yay

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

haha nej det har hon inte >< net är ju två olika männickor :P

2009-09-29 @ 18:19:29
URL: http://michellemedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback