smakprov mums

2009-09-30 @ 23:07:21

hej hej idag så var det reflektionsdag haha sööööööööööööööööööööööög aja det var tråkigt jag har fixat msn änteligen så orkade jag haha och så har jag sett några episoder av inukami haha och sånt och juste jag ska ta ett kort imorgån på en manga gubbe så den kommer imorgon haha så jag har bytt så att jag har video smakprovet idag och video inlägget kommer ju på lördag ^^ så varse god att smaka DOSO!!


battle royale trailer så jävla bra film det är en japansk film haha har dem
två hemma jag la ut den för linn och mich ville se den och då vill jag visa trailern

Två japanska ord:
doso= varsågod, ta för dig
anta nanimono= jag gjorde ingenting (jag tror att det betyder något sånt

Jane!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback