Söndag och måndag

2009-09-14 @ 23:40:47

halloj i stugan igår var jag sjuk och idag med haha hadde ont i halsen och feber jag har typ inte varigt sjuk på 4 månader typ haha aja nu ser jag på serien @DEEP (akahibara@DEEP) konstig serie haha orkar inte berätta om den den är så himmla inväcklad och juste jag har ju sett klart på hana youri dango 1 och 2 så jävla bra och jag har hittat en hemsida med runt 373 jdramas så jävla sugeii när jag har sett på 10 st tänker jag göra
min top 10 jdramas haha jag har ju bara sett 6 st och ett avsnitt är ju bara 1 timme var haha och jag ska titta klart på FMP på onsdag och då kommer ju också bleach 237 jayyyy aja sayonara ^^

PS: TRYCK INTE PÅ LÄNKEN DET ÄR BARA DET RIKTIGA NAMNET PÅ @DEEP och juste ikuta toma är ju med i den hör serien då spelar han Box haha så jävla rolig aja han är min favvo japanska skådis han är typ både sångare och skådis haha och i dom här serierna som jag har sett har han varigt med i asso jdramas: Hana Kimi, Hana youri dango 2 (episode 1), @DEEP haha och här kommer en vide på när han sjunger med son kompis.

han är den som sjunger till vänster haha så jävla braröst har den här sången på mobilen den heter rain rain rain
och här kommer en anna favorit när bara toma sjunger så jävla bra Kawaii ^^


sån bra låt haha men det låter som om att han inte sjunger på japanska men det är bara från börjag aja next **

inte så bra kvalite men jag bara älskar när han säger no matter what you say haha sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback