Söndag

2009-09-07 @ 08:00:27

halloj i lilla huset haha jag skrev inget igår för internet var cp haha aja men vi gick ut på resturang och sånt haha och sen gick vi hem och åt tårta haha jag tog den största biten ju haha och sen blev det titta klart på junjou Romantica 2 haha den är bra och sådär men den är myckeeeeeeeeeeeeeeeeet konstig jag rekomenderar inte den för någon haha men asså den är helt sjuk men det finns ju sonna serier som är ennu värre och juste jag hinner nog klar med wolf's rain den är bra men lite långtråkig när man tittar på den så flyger bara tiden iväg hahaha aja jag ska fixa mig och gå till skolan om en timme sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback