Takeru KAWAII >.<

2009-09-23 @ 23:34:42

Mosh Mosh!!
ida så var det väll en vanlig onsdag haha håltimme, musik, Sv, Franska och idrott haha vi gjode rapp låtar idag på musiken alvarligt Robin sjöng som en ängel OMFK haha så jävla bra röst haha och på idrotten så hade vi orijentering haha sög men alvarligt när vi bytte om då sprang killar na in med bar överkropp och handukar och alla börja skrika vi blev så jävla rädda haha aja och sen drog jag till mich i en timme och sen hem igen haha och nu har jag tittat klart på To Love-Ru så jävla bra men det var dåligt att det inte finns en fortsättning :(
men nu tittar jag på en annan serie haha så snabbt tog det är typ på ep 9 hahahaha och jag har ju gjort mina läxor klart som är till imorgon och nu kommer en gullig video på Takeru ~<3 och sen min outfit ^^
och juste jag håller på att lysna sönder Cassis från The GaZette


dagens outfit: Adidas Byxor, grön tjockis och linne vitt.
det blev inge lila det var för kallt haha vill inte frysa arslet haha. VIdeorna kommer nu.


Takeru: nu är vi klar med PV:n tack för ert hårda jobb och det här är min riktiga röst så oroa er inte.
först och främst jag tror att han säger det första inte helt säker och det är inte hans röst han bara skojjar HAHAHA

lite dålig kvalite men det var den bästa jag hitta med båda klippen haha
första videon när dem säger aha aha jävligt roligt för Takeru överdriver haha och det här aha aha det är bakrundsmusiken i dems musik video Love Scream Party haha och nästa video är när dem rappar jag vet inte vad dem rappar men det låter roligt och bra haha
JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback