tisdag

2009-09-15 @ 23:03:22

muhahaha jag hade litte piss (ont) i halsen igen hehe men det är nu mycket bettre haha och juste jag ska gå till skolan imorgon jag är helt 100% på det haha och juste jag har två håltimmar imorgon så jag tar med mig bleach bok 5 sån jävla tråkig episode men om jag inte läser den så kommer jag ju inte vidare och juste imorgon är jag klar med @DEEP yay och bleach237 kommer ut jag kommer inte ihåg vilken episode jag är på haha och jag har tittat på en hel serie idag haha 7 timmar tog det hade ändå inget att göra och juste nu kommer en planering för veckan:
Onsdag:outfit, berättar om skoldagen och manga
Torsdag:Sett klart på FMP, skoldagen och en manga bild jag har ritat
Fredag:veckans Bild, skoldag och manga
Lördag:berättar om manga och min tråkiga fritid kanske är med någon
Söndag: video inlägg, mitt tråkiga liv och manga

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback