Torsdag!!!

2009-09-03 @ 22:56:06

hallo idag så var det som en vanlig torsdag haha eller vanlig vanlig på gympan så vred jag till benet och ajajaj nu kan jag inte stå rakt mohahahaha så jag kom 5 min sent till no lektionen haha men jag förklarade farför solklart hahaha och juste det var min favvo skolmat idag yay det var köttbullar med sås och potatis haha det är så mumsigt hahaha linn och jag tävlade med 14 köttbullar var men jag åt snabbast men jag var fortfarande hungrig hahaha jag klarade faktist 15 i 2:an hahaha hade så ont då haha aja och jah har bara en episode kvar av toradora haha den är så himla bra taiga och ruuji har rymt hemmifrån så jävla bra och att dem ska gifta sig aja nu kommer veckans bild såm jag tog den2009-07-27 16:46

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback